دياناي مندياناي من، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

💗دياناي دوست داشتني💗

باز هم مثل همیشه بعد از مدتهای طولانی سر و کله مامان حمیده پیدا شد!!!!!

1393/1/27 3:37
نویسنده : مامان حميده
443 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای مهربونم خاله های نازنین و نی نی های خوشگلشون که به خاطر شماهاس من میام اینجا و مطالب رو به روز میکنم اگه نظرات شما تو وبلاگ نبود انگیزه ای هم برای اومدن من پیدا نمیشد!!!

آخه واقعا" سرم شلوغه . برسم وقتای آزادمو با دخترم بازی کنم. الان یک هفته ای میشه که به خاطر درسام تا ساعت 6-7 صبح بیدارم.مجبورم دیانا خانمم بخوابه بعد بشینم پای ماکت و پروژه.آخه یکی نیست بگه تو این شرایط ،درس خوندنت پی بود؟؟

خودمم نمیدونم واقعا"، امروز داشتم فکر میکردم آیا دیانا بزرگ بشه از اینکه من تلاش میکنم فوق لیسانس بگیرم خوشحال میشه؟ تمام انگیزه ای که دارم دیانا جونمه.فقط به خاطر اون ادامه تحصیل دادم .خدا کنه اونم راضی باشه....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)